AANSTELLING NIEUWE DEKEN VAN HET DEKENAAT DEINZE

Patrick Derde © Anoniem

Op dinsdag 10 september zal bisschop Lode Van Hecke mij, met het voorgeschreven ritueel, aanstellen tot deken van het dekenaat Deinze. Tegelijkertijd worden de leden van de dekenale ploeg in hun functie bevestigd.

De gebedsdienst gaat door in de Onze-Lieve-Vrouwekerk (Markt Deinze) om 19.00 uur.

Na de gebedsdienst trakteert vzw Dekenaat Deinze met een drankje (Golden Tricky aanwezig) en een bakje frietjes op het Poppoplein.

We nodigen iedereen graag uit op de gebedsdienst en het moment van ontmoeting nadien.

(Voor alle duidelijkheid: ik blijf pastoor in de parochie Marta en Maria in Aalter en Rudy van Acker blijft pastoor in de parochie Heilige Maria Magdalena in Deinze)

Patrick Derde

P.S. Parkeren kan u op de parking van de Brielpoort en in de Brielstraat (parking Carrefour).

Dit bericht is geplaatst in HOME. Bookmark de permalink.